מוכנים לימי הסייל של נובמבר?

הכנת החנות המקוונות לקראת ימי הסייל היא חיונית, וזאת בשל הצורך להתאים את האתר לקהל הצרכנים ולאפשרות של קריסה בעקבות ריבוי גולשים. כיצד תוכלו להכין את האתר בצורה הטובה ביותר ועם מינימום דאגות? על כך – במדריך המקוצר הבא.

בעל אתר מקוון? זה הזמן להכיר את האתר לקראת ימי הסייל הגדולים שעתידים לשבור שיאים

ימי הסייל ברחבי הרשת מתקרבים בצעדי ענק, ולא מעט בעלי אתרים החלו כבר לבצע התאמות נדרשות של האתר בעקבות צפי של עשרות אלפי גולשים שנכנסים בבת אחת לאתר לצורך ביצוע רכישה. למעשה, נגיף הקורונה חולל מהפכה דרמטית בכל הקשור לחנויות וירטואליות, וזאת בשל העובדה כי כללי הריחוק החברתי והסגר הכפוי גרם לזינוק של עשרות אחוזים ברכישות באינטרנט. בשל כך, ימי הסייל הקרובים – שופיינג IL הנערך בין התאריכים 10-11.11, 11.11 – יום הרווקים הסיני, 27.11 בלאק פריידי וב 30.11 – סייבר מאנדיי מהווים הזדמנות מצוינים בעבורכם למנף את האתר, ולקבל חשיפה אדירה שאותה ניתן לתרגם ללא מעט כסף. אולם, בכדי שתוכלו להכין את החנות בצורה הטובה ביותר חשוב לבצע את הצעדים הבאים:

יצירת מערך שליחויות מהיר

חשוב לציין כי שירות שליחויות לעסקים מהווה חלק בלתי נפרד ממערך הלוגיסטיקה הנדרש לכל אתר. שימו לב כי אתם יוצרים קשר עם חברת שליחויות בעלת המלצות בתחום, כמו גם כזו שיכולה לספק משלוח לבית הלקוח עד חמישה ימים עסקים. ככל שהחברה יכולה לספק את המשלוח באופן מהיר יותר, כך ניתן יהיה לתת את המענה הנדרש ללקוח הקצה כאשר היום לא מעט חנויות באינטרנט מאפשרות לקבל את המשלוח אפילו ביום למחרת. יצירת מערך שליחויות מהיר יכול להבטיח כי החנות תהיה ערוכה לקראת טירוף המבצעים והרכישות.

איך תכינו את החנות המקוונת לקראת ימי סייל גדולים

בדיקת מלאי

בדקו היטב את המלאי של החנות ובעת הצורך בדקו האם יש מוצרים שמוגדרים כ"BEST SELLER" ואותם קדמו במעלה העמוד הראשי. נוסף לכך, חשוב למנות מישהו מטעמכם אשר יפקח על המלאי ויעדכן את האתר באופן שוטף, כל זאת בכדי למנוע מצב של אי נעימות אל מול הלקוח שמגלה בדיעבד כי המוצר אותו הוא מבקש לרכוש כבר אינו זמין במלאי.

שירות לקוחות זמין

חלק בלתי נפרד מהתפעול השוטף של האתר מתבצע באמצעות שירות לקוחות זמין. הקפידו לספק לקהל שלכם שירות לקוחות המבוסס על מענה טלפוני זמין כמו גם הטמעה של בוט שבאמצעותו תוכלו להעניק ללקוח אפשרות לשאול שאלות תוך כדי הגלילה באתר ובמעמד הרכישה, גם בשעות שבהן שירות הלקוחות הטלפוני איננו זמין. עסקים רבים מפסידים כסף רב בגלל שירות לא טוב וחוויה שלילית של הלקוח.

החלפת תשתית

שימו לב לתשתית של האתר שלכם ובעת הצורך החליפו אותה בתשתית חדשה אותה תוכלו לקבל דרך ספק מיומן ומקצועי. בכך, תוכלו למנוע מצב של קריסת האתר ובהתאם לכך נטישת לקוחות.