Web3D – מעצבים את כרטיס הביקור האינטרנטי של העסק שלכם

כאשר עסקים מפנים לקוחות פוטנציאליים למידע נוסף ברשת האינטרנט, לעתים ההפניה היא לאתר העסק. במקרים אחרים, ההפניה היא למה שניתן לתאר כ"כרטיס ביקור אינטרנטי", הלא הוא דף הנחיתה. מהו בעצם עמוד נחיתה או דף נחיתה? מה חשוב לעסקים לדעת על כך? ומה יש לחברת Web3D להציע לכם בנושא זה?

המפתח להשגת לידים

כרטיס ביקור רגיל, אמור לספק לכל המעוניין פרטי יצירת קשר איתכם. מבחינתכם כעסק, החשיבות בכך היא פשוט כמקור להשגת לקוחות חדשים. הכרטיס ניתן לאדם שמתעניין במוצרים או בשירותים שאתם מציעים. כלומר, הוא עשה צעד מצידו והביע עניין ראשוני ואתם מספקים לו ערוץ לקבל מידע נוסף. באמצעות שרות של עיצוב ובניית כרטיס ביקור אינטרנטי, תוכלו להביא את השלב הזה לרמה הגבוהה ביותר שיש. כלומר, להבטיח שתפיקו ממנו את מרב התועלת העסקית עבורכם. כדאי לזכור בהקשר זה, את המרחק העצום שישנו, בין כרטיס ביקור פשוט מנייר, לבין האפשרויות שפותח בפניכם השימוש באינטרנט. ואכן, דפי נחיתה מנצלים זאת היטב.

השלבים ליצירה

הקמת עמוד נחיתה והשימוש בו, ניתנים לתיאור כללי בצורה כזו:

  • הגדרת מטרות – ראשית, העסק צריך לדעת ולהגדיר היטב לעצמו, מה הוא בדיוק רוצה להשיג מהקמת עמוד הנחיתה.
  • ניתוח הלקוח – כמו כן, העסק וגם מי שמקימים את העמוד, צריכים להכיר היטב ולהבין, את הלקוחות הפוטנציאליים של אותו מוצר או שרות שיימכרו דרך העמוד. ראו בהמשך הרחבה על כך.
  • תכנון העמוד – העמוד יתוכנן, על פי עקרונות ותיקים שהוכיחו את עצמם במשך השנים בהקשר זה.
  • יצירת העמוד – יצירת העמוד באופן מוקפד. כל זאת, תוך תשומת לב רבה לפרטים, הגהת טקסטים מוקפדת וטיפול יסודי בהיבטים טכניים (כגון התאמה לטלפונים חכמים ולטאבלטים).
  • הפניה – שילוב של עמוד הנחיתה בפעילויות השיווק המתאימות של העסק, במטרה להשיג באמצעותו "לידים".

 

 

מנקודת מבט של הלקוח

מנקודת מבט של לקוח פוטנציאלי, האינטראקציה עם העמוד המוכן תהיה כזו:

  • הגעה לעמוד – דרך פרסומים שונים שהעסק יוזם.
  • קבלת מידע מהיר – בעמוד נחיתה מתוכנן היטב, הלקוח יוכל במהירות רבה להבין במה מדובר. לכל הפחות, את המידע שאתם מעבירים שם, הוא יוכל לקלוט במהירות.
  • הבנת המשמעות עבורו – מידע זה, אמור להתייחס לדברים שמטרידים אותו ושהמוצר או השרות יכולים לפתור. במידה וזה לא רלבנטי עבורו, הוא יצא מהעמוד, אשר מתמקד רק היבטים המעשיים האלה ולא מספק מידע או אפשרויות מעבר לכך. במידה והצלחתם לעניין אותו, הוא ימשיך לעבור על העמוד ויראה, מה הוא יכול לעשות (למעשה, מה אתם מעודדים אותו לעשות) בנידון הלאה.
  • ביצוע פעולה מבוקשת – העמוד אמור לעודד ולסייע, לבצע פעולה ספציפית כגון רכישה, השארת פרטים או הצטרפות לניוזלטר.

כלי אפקטיבי ומוכח

עמודי נחיתה נמצאים בשימוש מזה זמן רב והם ידועים כעזרי שיווק אפקטיביים מאוד. זאת, במידה והעמוד אכן מתוכנן ומוקם היטב. חשוב להדגיש שעמוד נחיתה בפני עצמו, איננו אתר אינטרנט. לא רק שהוא עמוד בודד, אלא זהו עמוד פשוט יחסית. כמו כן, ניתן להכין גרסאות שונות לאותו עמוד, גם כאשר יש מטרות שונות להשיג וגם לשם השוואת האפקטיביות.

Web3D

Web3D עוסקת בתחומים רבים סביב עולמות האינטרנט, עיצוב וגרפיקה, מיתוג עסקי, שיווק דיגיטלי ועוד. בין השאר, היא מספקת שירותי אפיון והקמת דפי נחיתה אינטראקטיביים ודינאמיים, אשר פונים לקהל היעד לאחר מיפוי צרכים מעמיק, אבחון טיב לקוחות ותיאום ציפיות מקצועי.

לסיכום

מומלץ לכל עסק, להכיר היטב את נושא עמודי הנחיתה. כמו כן, מומלץ ליצור כאלה רק בסיוע מומחים לתחום זה, אשר יבטיחו שהעמוד יהווה באמת כרטיס ביקור אינטרנטי איכותי ויספק עבורכם את מרב התועלת שגלומה בו.

נגישות