מביטוח עסק ועד הפי האוור: יש כמה כללים שחברות שיווק וקידום אתרים צריכות להקפיד עליהם ב-2022

עסוקים בלידים, בשיווק ממומן, במעקב מתמיד אחד החוקים והעדכונים של גוגל, בקידום אתרים ובהגדרת מאפייני קהל יעד? הגיע הזמן שתעצרו לדאוג גם לעסק שלכם, ממש כפי שאתם דואגים לעסקים של הלקוחות. יש לעצור להבין שממש כפי שלא תקדמו אתר מבלי לבחון אחוזי המרה, כך גם אין זה הגיוני לתחזק עסק מבלי לוודא שאתם מכוסים. עוד אין לכם ביטוח עסק? זה לא רציני ובטח שלא כלכלי. מדוע אם כן כה הביטוח כה כדאי, מה חשוב לדעת בנושא ומה בשורה התחתונה הביטוח מכסה? כל המידע מוגש עבורכם כאן!

מבטחים בצורה מושכלת ונוחה

יכול להיות שנכון להיום העסק שלכם עובד מעולה. יש לכם לקוחות מרוצים, משרד מזמין, מחשוב מתקדם, עובדים מסורים ועוד. עם זאת, מה יקרה את פתאום תגיע תקופה ממושכת ללא עבודה (ממש כפי שקרה בתחום בתחילת הקורונה), מה יקרה אם רעידת אדמה תחריב את המשרד (ואת סך הציוד יקר הערך), מה יקרה אם לקוח ייכנס לדון ביעדי המרה אך יחליק וישבור את הרגל, או אם עובד נאמן יעבור תאונת עבודה? ובכן אומנם אין לדעת מה יוליד יום, אך כן ניתן להיות ערוכים, וכאן אתם מוזמנים להכיר את הסוכנות ביטוח בטאץ'. מדובר בסוכנות ביטוח אמינה, מקצועית ומנוסה שעובדת עם מיטב חברות הביטוח, כך שהיא מסייעת למצוא את תנאי הביטוח האידאליים ביותר, בהתאם לשורה של דגשים וצרכים אישיים, וכל זאת באופן מקוון, כך שאפילו אין צורך לבטל פגישות עם לקוחות.

מגנים על העסק!

אין ספק שאם יש לכם עסק פעיל בתחום השיווק והקידום, השקעתם לא מעט מאמצים, זמן משאבים. מכאן שאם רוצים לשמר את ההשקעה ואת ההצלחה שבאה בעקבותיה, יש לקחת בחשבון שיש ברקע שורה של סיכונים מהותיים שעשויים למוטט את העסק. אי לכך כה כדאי לעשות ביטוח לעסק, ופה נחדד שבכוחה של פרמיה חודשית להציל את העסק מקריסה עתידית. מה אם כן הביטוח יודע לכלול? מוזמנים לעבור על הרשימה הבאה:

 

 

מה ביטוח עסק כולל?

  • ביטוח תכולה – אם אכן מחזיקים ציוד יקר ערך במשרדים ובמקביל ישנה סבירות הגיונית שיפרצו אליכם, או אם ישנה סבירות שהעסק יישרף או יוצף, בהחלט שווה לעשות ביטוח תכולה.
  • ביטוח בגין סיכוני סייבר – אתם שעובדים בעולם הדיגיטלי מבינים עד כמה סכנות סייבר מוחשיות ומשמעותיות עבור עסקים כשלכם. מכאן שאם מבקשים לוודא שמכוסים במקרה שבו לקוח נפגע בשל הפרת הזכות לפרטיות, או בשל הפרת זכויות יוצרים, בהחלט מוטב להכניס סעיף מעין זה למשוואה של ביטוח העסק.
  • ביטוח מבנה – בין אם רק שוכרים את המשרד ובין אם המשרד בבעלותכם, שווה לשקול ביטוח מבנה, כך שאם רעידת אדמה או שריפה תיפגע קשה במבנה, תוכלו לדעת שיש אפשרות לשפץ את הנכס מבלי להיכנס לחובות בלתי אפשריים.
  • ביטוח חבות כלפי צד ג' – יש להבין שפיצויי נזיקין עוסקים בסכומים מאוד גבוהים. מכאן שאם המשרד שלכם מקבל לקוחות, מוטב לכלול גם סעיף מעין זה במשוואה.
  • ביטוח אובדן רווחים – מבקשים לוודא שלא תינזקו בגין אובדן הכנסות זמני, אם בשל הרס של המשרדים או אם בשל חוסר יכולת זמנית להעניק שירות ללקוחות? בהחלט מוטב לכלול ביטוח אובדן רווחים בפוליסה, כאשר יש לשים לב למקרים שבגינם הסעיף מצדיק קבלת פיצויים.
  • ביטוח חבות מעביד – החוק מחייב לעשות ביטוח חבות מעביד. מכאן שאם התרחשה תאונת עבודה, ניתן להעביר את הפיצויים לעובד בקלות יתרה, מבלי לשאת בהוצאות באופן פרטני. אז נכון שאין מדובר במפעל בו הסכנה לרווחת העובדים נחשבת גבוהה, אך היו בטוחים שגם במשרד שנחשב הייטקיסטי תאונות מתרחשות.

ומה עוד צריך לדעת?

מעבר לביטוח עסק שהוא חשוב מאוד כיום, יש עוד כמה דברים שסוכנויות קידום ודיגיטל צריכות לדעת כדי להצליח לנהל את עסק כמו שצריך בסטנדרטים של 2022:

מיתוג מעסיק – המפתח להצלחה עם המועסקים

מיתוג מעסיק הוא בעצם הכלים השונים שעומדים עבור עסק כדי להפוך את עצמו לאטרקטיבי ומשתלם עבור מועסקים. מיתוג מעסיק יסייע בשימור מועסקים ובגיוס חדשים, ויהפוך את העסק לכזה שכולם רוצים לעבוד בו, ומי שכבר עובד בו לא ירצה לעזוב לארגונים ועסקים מתחרים. מדובר בכלי משמעותי שהוא חלק בלתי נפרד מהתחרות לגיוס ושימור עובדים, לא פחות מתנאי שכר ועבודה, פעילויות חברתיות, הפי האוור או כל כלי אחר שעומד עבור מעסיקים כדי להפוך את עצמו למעסיק שמחבק את עובדיו.

עבודה היברידית

אין ספק שמדובר באחד השינויים הגדולים שתקופת הקורונה הביאה לנו. כל מעסיק צריך לקבוע מדיניות בנושא, האם הוא מאפשר עבודה היברידית או עבודה מהבית באופן מוחלט. חשוב להבין שכיום עבודה היברידית היא לא פחות מדרישה של מועמדים כדי לעבוד במקום העבודה, ובלעדיה הם עשויים לוותר על המשרה. מדובר בפרמטר שכל עסק צריך לקבוע עבור עצמו והחליט איך הוא רוצה לנהוג בנושא, ולהיות שקוף לגביו בעת הקבלה של עובדים חדשים או בהגדרת נהלים לעובדים קיימים.

ייעוץ עסקי ופיננסי: צורך של ממש ולא מותרות

התנהלות כלכלית נכונה ובניית תוכנית עסקית היא לא פחות מצורך קיומי של עסק, כדי לשרוד את הקושי ולהפוך לארגון גדול ביום מן הימים. ההתנהלות הנכונה היא חלק חשוב מאוד בניהול העסק, ובלי ייעוץ מקצועי העסק עשוי למצוא את עצמו מאבד את העובדים שלו, את הלקוחות שלו ובסופו של דבר קורס כלכלית. גייסו לצידכם יועץ עסקי שיסייע לכם להבין האם ההחלטות העסקיות שלכם נכונות או שסופן לגרום לעסק לפשוט רגל.

נגישות