עיצוב ושיפוץ המשרד

אדם עובד בממוצע 9 שעות ביום. 9 שעות שבו הוא מצוי בתוך חלל אחד וצריך לתת תפוקה טובה ולהתקדם במשימות האישיות והקבוצתיות שלו. נראות המשרד חשובה מאוד וזאת בכדי להעניק לעובדים חלל בעל אווירה נינוחה וטובה למשך השעות בהן הם שוהים בו. מרחב העבודה צריך להיות פונקציונלי ולשרת את כל הצרכים של העובדים ויחד עם זה, עליו להיות גם מעוצב ולהשרות אווירה טובה.

לפני הכל…

לפני שמתחילים להתכונן לשיפוץ המשרד ועיצובו מחדש, מוטב להקדיש זמן מחשבה בכדי לתכנן את תהליך השיפוץ והעיצוב, לחשוב על קו עיצובי שילווה את עיצוב החלל ולקחת בחשבון את הזמן שייקח בכדי לשפץ ולעצב את המשרד. לאחר שתסיימו לתכנן את כל הפרטים החשובים, תוכלו לנקות את המשרד ולפנות אותו לטובת התהליך שיעבור.

תהליכי שיפוץ החלל

שיפוץ משרד יכול להיעשות הן באופן מלא והן באופן חלקי. לטובת שיפוץ מלא תיאלצו כמובן לפנות את כל חלל העבודה וייתכן והעובדים יצטרכו לעבוד מהבית בימים אלה. אם אתם מתכננים לבצע שיפוץ חלקי, חשבו מהם האזורים שזקוקים לשיפוץ וכיצד ניתן להמשיך לעבוד במשרד במקביל לתהליך השיפוץ. מוטב שתוודאו כי סוג השיפוץ הרצוי הוא זה שמתאים למשרדכם ואכן יעניק לכם את הפונקציונליות הדרושה לכם.

פונקציונליות בחלל העבודה

לשפץ את סביבת העבודה זה נהדר, אך חשוב לשמור על פונקציונליות בשיפוץ כך שהעבודה תוכל להתבצע היטב. ייתכן מאוד שעמדות עבודה רחבות יוכלו להיות יפיפיות, אך לא יהיו פונקציונליות מאחר ויגזלו מקום מעובדים אחרים. בכדי לבצע שיפוץ פונקציונלי יש לחשוב מה יהיה השיפוץ האולטימטיבי ביותר שיתאים לאופי העבודה במשרד, ייתכן וחלל עבודה משותף יהיה נהדר ויאפשר לעובדים לעבוד בשיתוף פעולה וייתכן ודווקא עמדות אישיות יסייעו לעובדים להיות מרוכזים ויעילים יותר. חשבו מה מאפשרויות השיפוץ יתאימו עבורכם.

אם טרם קיים בחלל העבודה חדר ישיבות, שקלו להקים אחד כזה מאחר והוא יעניק לכם מקום נפרד לקיום ישיבות ושיחות עם עובדים. הקפידו ליצור אותו מרווח דיו כך שיוכל להכיל את כמות האנשים שעובדים עמכם. כמו כן, בכדי לאפשר לעובדים להרגיש בנוח במקום העבודה, כדאי לדאוג למטבחון נקי המכיל מקרר, מיקרוגל ואת יתר מוצרי החשמל הרלוונטיים, כמו גם חדר מנוחה, שם יוכלו לאכול וליהנות מהפסקת הצהריים שלהם באופן המיטבי.

ריהוט ואבזור המשרד

לאחר שתסיימו את שיפוץ המשרד, יהיה עליכם לעצבו מחדש ולהקנות לו מראה ייחודי ונינוח. חשבו מה יהיה הקו העיצובי של חלל העבודה ורכשו את הרהיטים ומוצרי הנוי לפי הקונספט שבחרתם. דבר נוסף שיש להתחשב בו הוא הרושם הראשוני שתרצו להעניק ללקוחות ולספקים עמם אתם עובדים. נסו לשדר מקצועיות וניקיון בעיצוב מראה המשרד, כך הוא ירשים את כל האורחים המגיעים אליכם לפגישות וישיבות. משרד המעוצב בטוב טעם, מסודר ונקי מקנה אווירה טובה ומייצר רושם של עסק שעובד על הצד הטוב ביותר. כמו כן, אין להרבות בצבעים. בחרו מספר מצומצם של צבעים שילוו את עיצוב המשרד והקפידו לבחור בצבעים המשתלבים אחד בשני ונעימים למראה.

אגב, ניתן להשתמש לרכוש למשרד לוח מחיק גדול או ליצור חלונות זכוכית, עליהם ניתן לכתוב משימות מתוך הגאנט החודשי של העסק.

צבעים לעיצוב

שיפוץ ועיצוב סביבת העבודה הם בין הדברים החשובים ביותר במשרד שכן אלה יכולים להוות מקום נינוח לעבוד בו. מקומות עבודה בעלי אווירה טובה יאפשרו לעובדים לעבוד ביעילות וליהנות מהשהות במקום העבודה שלהם. יחד עם זה, אל תוותרו על שיפוץ פונקציונלי שישרת את צרכי העבודה והמשרד. לא משנה איזה עיצוב תבחרו או כיצד תחליטו לשפץ, העיקר שתכננו זאת מראש כך חלל העבודה שלכם יהיה מקום שכיף להיות בו.

 

 

 

 

 

השארת תגובה