דרושים בהייטק: משרות מעניינות

דרושים בהייטק

השגת משרה טובה בעולם ההייטק, היא משימה לא פשוטה. גם מי שיש לו כבר את ההכשרה הדרושה, רקע אקדמי מתאים וניסיון, מוצא שהוא מתמודד מול מועמדים רבים וטובים. אם כך המצב לגבי המשרות היותר שגרתיות ו"משעממות", על אחת כמה וכמה לגבי משרות מעניינות ומשתלמות במיוחד. רוצים משרה כזו? במידה והתשובה חיובית, השאלה הראשונה שתצטרכו לתת למה מענה היא, איפה מוצאים אותן?

מומחים להשמה בהייטק

כאשר פונים לבעלי מקצוע בתחום ההשמה, שיעזרו לנו למצוא עבודה, חשוב מאוד להתמקד במתאימים ביותר. במקרה של עבודות בהייטק, מדובר על חברות השמה שמתמחות בהייטק. באתר דיאלוג תמצאו דוגמה בולטת לחברה איכותית מסוג זה. באתר תמצאו גם מגוון רחב של משרות מעניינות, שעבורן מחפשים כרגע עובדים.

נטוורקינג

בחיפוש עבודה, טוב שיש חברים, כמה שיותר וכמה שיותר איכותיים. בעזרתם, תוכלו לעתים להגיע למשרות מעניינות במיוחד. עם זאת, לרובנו יש מעגל חברים מצומצם יחסית, מנקודת מבט של חיפוש עבודה. ניתן להרחיב את מעגל החברים המקצועי בכמה דרכים. לינקדאין היא הרשת החברתית המובילה ללא ספק, בכל הקשור לרישות חברתי למקצוענים. כדאי שיהיה לכם פרופיל לינקדאין איכותי ואז להתחיל לגבש אוסף חברים איכותיים. כיוון נוסף הוא הרחבת מעגל החברים והפעילות החברתית, באמצעות קבוצות מתאימות ופרסום בפייסבוק. עוד כיוון, הם מפגשי נטוורקינג עסקי וחברות בקבוצות שעוסקות בכך.

דרושים בהייטק

חבר מביא חבר

חלק מהמשרות הטובות ביותר לעתים כלל לא מתפרסמות לציבור הרחב. מדובר על משרות שבהן חברות מחפשות מועמדים קודם כל דרך העובדים הקיימים שלהן. זאת, בשיטת "חבר מביא חבר". בצורה כזו, החברה יכולה לדעת על המועמד דברים משמעותיים, ממקור שאמין עליה (העובד הקיים). במקביל, אתם מקבלים מידע על החברה ועל המשרה "מבפנים" (מהחבר שהפנה אתכם). בכדי להשתמש בגישה זו ביעילות, מסייעת כמובן רשת חברים גדולה ובכך אנחנו חוזרים שוב לחשיבות הנטוורקינג.

ירידי תעסוקה

בעידן המורדני שבו אנחנו משתמשים ברשת האינטרנט לדברים רבים כל כך, גם חלק ניכר מחיפוש העבודה עבר לשם. כל זה טוב ויפה ושימושי ללא ספק. אבל חשוב שלא להתעצל ולא לזלזל, בכל הקשור לחיפוש עבודה שדורש הליכה. פשוטו כמשמעו. ירידי תעסוקה, הם דוגמה קלאסית לכך. אם אנשים מתעצלים להגיע אליהם, זה הוא יתרון עבור מי שלא מתעצלים!

אתרי חברות

לרוב, תוכלו למצוא מודעות דרושים גם באתרי חברות הייטק שונות. כך גם לגבי לינקדאין ופייסבוק – בעמודי החברות באתרים אלה, יש לעתים גם התייחסות למודעות דרושים שלהן. בגישה כזו, ניתן להתמקד במשרות לפי תחומים ספציפיים מאוד (נאמר חברות ישראליות, שמפתחות משחקי מחשב) ולפי אזורים גיאוגרפיים (בהתאם למיקום החברה).

לסיכום

מומלץ לחשוב על חיפוש עבודה בצורה רחבה ובמיוחד, אם אתם מעוניינים במשרות היותר מעניינות ומיוחדות.